Hezkuntzarako baliabideak

Barrillo eta Ura eta beste batzuk (HH) — Uraren inguruko fitxa desbedinak Haur Hezkuntzarako egokiak.

DBH: Saneamendua eta hondakinen uren arazketa — Gongorako HHTZ + Hondakinen ingurumen ikasgelako bisitarako materiala.

DBH 1 zikloa: (Parque fluvial) — Ur horniketa eta kontsumoa

ESenRED — ESenRED (Escuelas Sostenibles en Red) proiektuko gunea.

Eskola iraunkorrak - Nafar Gobernua — Eskola jasangarrien sarearen inguruko dokumentazioa eta baliabideak.

LH (1,2, 3): Maite eta Ura (Irakalsearentzat gida eta ikaslearentzat fitxa Lan koadernoa) — Plastikako lanketarako ere margolarien marrazki batzuk daude hala nola argazki politen bat.

Liburuak landatzen zituen gizona (Jean Giono) — Liburu interesgarri honen erreferentzia

Mancoeduca — Iruñako mankomunitateko hezkuntza ataria.

Nafarroako CRANA — CRANAko dokumentazioa eta baliabideak.

NILSA educación ambiental — NILSAko ingurugiro hezkuntza ataria.

Oinez Basoa - Webquesta (DBH) — Basoa ardatz duen proiektu honetan arlo guztiak lantzen dira. DBH 1. eta 2. mailarako egokia.

POTXINEN IKASGAIAK — Oinez Basoa proiektuarekin lotuta, blog honetan basoa eta zuhaitz eta landareen inguruko jarduerak eta informazioa.

Red de Escuelas Sostenibles de Navarra — Sare honetarako CRANAk sortu duen sitesa.

Tafallako ikastolako Txoko Berdea — Tafallako Ikastola ingurugiroaren gaiarekin hainbat ekintza egiten dira Ikastolart, birziklapena, konposta, Oinez Basoa,...).   Guzti horiek bideratzeko lan talde baten beharra zegoen eta horregatik sortu zen Txoko Berdea.